Klachten

Heeft u klachten over de praktijk, de huisarts de assistente of bent u over andere zaken niet tevreden, vertel het ons. Wij kunnen er dan alles aan doen dit in het vervolg te voorkomen. U kunt uw klacht, opmerking of verbetervoorstel aan de assistente doorgeven, of een afspraak maken met de huisarts. 

Klachtenfunctionaris

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Wat kan ik nog meer doen bij een klacht: