Klachten
Heeft u klachten over de praktijk, de huisarts de assistente of bent u over andere zaken niet tevreden, vertel het ons. Wij kunnen er dan alles aan doen dit in het vervolg te voorkomen. U kunt uw klacht, opmerking of verbetervoorstel aan de assistente doorgeven, of een afspraak maken met de huisarts.
Klachtenfunctionaris
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Wat kan ik nog meer doen bij een klacht:
- U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE
- U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Deze is te bereiken op telefoonnummer 088 0229190
- Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris